طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 10
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر فيلم هايي مانند «ترميناتور» يا «من، ربات» را تماشا كرده باشيد قطعاً مي دانيد كه پتانسيل هاي به نمايش گذاشته شده از هوش مصنوعي، به شكلي چشمگير با تكنولوژي هاي فعلي تفاوت دارد و قطعاً هيچكس هم از اين موضوع نمي ترسد كه هوش مصنوعي بيكسبي سامسونگ بتواند جهان را تحت سلطه خود در بياورد. با اين حال بنابر گزارش تازه گوگل، به نظر مي رسد تكنولوژي هاي فيلم هاي علمي-تخيلي به آرامي در حال تبديل شدن به واقعيت هستند.

كمپاني ساكن مانتين ويو در مقاله اخير خود به صحبت درباره سيستمي به نام Tacotron 2 براي تبديل متن به گفتار مي پردازد كه قادر به توليد صدايي شبيه به صداي انسان براي هوش مصنوعي است.

براي دستيابي به اين مهم، Tacotron 2 از يك جفت شبكه عصبي استفاده مي كند: يك شبكه براي بازنمود ديداري فركانس هاي صوتي خاص و ديگري (به نام WaveNet) براي بازسازي اين اطلاعات ديداري در قالب صوت. گوگل ضمن انتشار مقاله خود، وبسايتي نيز راه اندازي كرده كه توانايي هاي عملي تكنولوژي اش را به نمايش مي گذارد.

 
 

در اين وب سايت، گوگل نشان مي دهد كه Tacotron 2 چطور از پس جملات و ;lghj از نگاه معناشناسي (مانند تفاوت اسمي و فعلي كلمه Present) بر مي آيد و آهنگ كلمات دشواري مانند Otolaryngology كه حتي تلفظ شان براي انسان ها هم دشوار است را به خوبي درك مي كند.

در بخش پاياني وب سايت، گوگل به مقايسه صداي انساني و صداي هوش مصنوعي مي پردازد و نتايج تكنولوژي اين كمپاني، بدون شك تحسين برانگيز است. اگرچه به اين موضوع در مقاله اشاره نشده، اما تكنولوژي صوتي تازه گوگل احتمالاً يكي از تلاش هاي ساكنين مانتين ويو براي تكامل هرچه بيشتر دستيار ديجيتالي گوگل است.

گوگل اسيستنت اصلي ترين عنصر محصولات سري Google Home به حساب مي آيد و اين اسپيكرهاي هوشمند قطعاً مي توانند در آينده ميزباني شايسته براي تكنولوژي جديد گوگل باشند.در نهايت گفتني است كه علي رغم اين پيشرفت، هنوز تفاوت زيادي ميان مكالمات انساني و هوش مصنوعي وجود دارد. در حالي كه هوش مصنوعي قادر به تقليد از انسان در چگونگي اداي كلمات است، هيچ شخصيتي از خود نداشته و قادر به بيان عبارات غيرقابل پيش بيني نيست.

امتیاز:
بازدید: 108
برچسب:
:
[ 1397/4/25  ] [ ۱۱ ] [ nopardazco ]

آيا شما يك سهام دار فروشگاه اينترنتي هستيد؟ اگر جواب مثبت است، شما بايد به دنبال راه كار هايي براي بهبود تغييرات و كاهش هزينه و زمان باشيد. در اين مقاله اين موضوع را بررسي مي كنيم كه هوش مصنوعي چگونه مي تواند به شما براي دست يابي به اين مهم كمك نمايد. براساس برآوردهاي اخير، فروش فروشگاه هاي اينترنتي تا سال 2020 به 27 تريليون دلار مي رسد. آيا مي دانيد اين به چه معنايي است؟

رشد كردن

هوش مصنوعي آخرين انقلاب بعد از تلفن همراه است. ما تجارت الكترونيك مبتني بر اينترنت، تجارت تلفن همراه را ديده ايم و اكنون نوبت ان است كه با هوش مصنوعي در تجارت الكترونيك آشنا شويم. ما با چت بات ها و دستيارهاي شخصي سر و كار داريم. بسياري از برنامه هاي كاربردي هوش مصنوعي وجود دارد. چت بات ها و IMHO راه زيادي براي رفتن دارند و هدف هاي بلند پروازانه اي براي جايگزيني هوش مصنوعي به جاي انسان داند. به صورت مختصر هوش مصنوعي مي تواند به ما كمك كند تا كار ها را موثر تر و دقيق انجام دهيم.

تجربه كاربري با هوش مصنوعي

معمولا فروشندگان فروشگاه هاي اينترنتي مشكلات زيادي در زمينه تجربه كاربري دارند. اطلاعات ماشين مي تواند با ايجاد يك تجربه كاربري در بهترين كلاس آنها را تحت تاثير قرار دهد. اين به شما در طراحي يك وب سايت با نام تجاري جديد و يا اضافه كردن ويجت هاي هوشمند به سايت موجود كمك مي كند. امروزه شخصي سازي UX به يك عامل مهم براي موفقيت كسب و كار هاي اينترنتي تبديل شده است.

تجربه كاربري فروشگاه اينترنتي 

Choice.AI به شما كمك مي كند تا بتوانيد صفحات فروشگاه اينترنتي خود را راحت تر شخصي سازي كنيد و آگهي هاي هوشمندي را به صورت آني در وب سايت قرار دهيد. Choice.AI به شما كمك مي كند تا فروش بيشتري را با شخصي سازي انجام دهيد و بهينه تر از تخفيف هاي خود استفاده كنيد.

B12: B12 راه جديدي براي طراحي وب سايت شما از اول است. روبات هاي دوست داشتني B12، سايت ها را با ورودي هاي مد نظر خود طراحي مي كنند و طراحان آن با راهنمايي ها و پيشنهادات خود به شما كمك مي كنند. با اين روش شما مي توانيد يك سبك و طراحي منحصر به فرد ايجاد كنيد و به روز رساني هاي وب سايت خود را سريع تر انجام دهيد. اين هوش مصنوعي براي استفاده در هر فروشگاه اينترنتي مناسب به نظر مي رسد.

پيش بيني قيمت و انگيزه

شما با استفاده از هوش مصنوعي مي توانيد يك مدل قيمت گذاري پويا را به فروشگاه اينترنتي خود اضافه كنيد. آنها از يادگيري ماشين و علوم داده براي شناخت رفتار كاربر خود و تغيير قيمت محصول در زمان واقعي استفاده مي كنند. با استفاده از برخي از ابزارهاي پيشرفته، قيمت گذاري رقباي شما و تقاضاي بازار را در نظر مي گيرند. البته، آنها در پارامترهاي مشخص شده توسط شما تغيير مي كنند.

Granify

Granify رفتار خريداران را به صورت آني نظارت كرده و با تجزيه و تحليل 100 ويژگي آن ها براي مشخص شدن انگيزه هاي شخصي و قيمت گذاري استفاده مي شود. موتور تصميم گيري ماشين پيش بيني مي كنند كه چه خريداراني را در اين فصل از دست داده ايد و سپس تبديلات خود را انجام مي دهند. هنگامي كه ترديد تشخيص داده مي شود، پيام هاي سفارشي بر اساس آنچه نرم افزار تجزيه و تحليل مي كند نشان داده مي شود. اگر در مورد يك پيشنهاد يا حمل و نقل رايگان شك و ترديد داشته باشيد، يك سفارش نمايش داده مي شود كه زمان تحويل تضمين شده اي را به شما نشان مي دهد. اين تكنولوژي با تمام سيستم عامل هاي تجارت الكترونيك، كار مي كند.

Personali

Personali انگيزه هاي شخصي براي افزايش فروش را ايجاد مي كند. پلتفرم هوشمند مبتني بر آن، از الگوريتم هاي يادگيري ماشين استفاده مي كند كه توسط دانشمندان داده شناسي و اقتصاد دانان رفتاري ايجاد شده است تا هدف دقيق خريداران را با انگيزه هاي هوشمند ارائه دهد. Personali فروشندگان را به خريداران تبديل مي كند در حاليكه سود هر فروش را افزايش مي دهد. اين تكنولوژي براي كسب و كار و شركت هاي متوسط مناسب به نظر مي رسد.

PriSync

Prisync يك نرم افزار رديابي و نظارت بر قيمت رقيبان است. اين تكنولوژي از هدر رفتن زمان شما براي آناليز رقبا جلوگيري مي كند. بهينه سازي قيمت گذاري را مي توان تنها با نگاهي به داده ها به دست آورد. آن ها به صورت اتوماتيك حدود 4.5 ميليارد قيمت را كنترل كردند و براي همه فروشگاه هاي اينترنتي مناسب به نظر مي رسند.

بازاريابي و تجزيه و تحليل

امروزه بسياري از بخش هاي بازاريابي از يادگيري ماشين استفاده مي كنند (مانند غني سازي داده هاي كاربر، شناسايي كاربر در بين دستگاه ها، شخصي سازي آگهي هاي هوشمند، تجزيه و تحليل پيش بيني ها و غيره). بياييد نگاهي به ابزارهايي براي فروشگاه اينترنتي بياندازيم.

Wacul-AI

اين هوش مصنوعي پيشنهادات و راهكار هاي كاربر پسندي را براي نيازهاي كامل وب سايت ارائه مي دهد. يادگيري داده هاي گذشته، گزارش هاي مفصلي را در مورد افزايش و كاهش ارزش هميشگي مشتريان ارائه مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از اين بينش هوش مصنوعي وضعيت وب سايت خود را بهبود دهيد.

NeoWize 

NeoWize به شما كمك مي كند تا به داده هاي رفتاري فروشندگان دسترسي داشته باشيد و آن را به بينش هاي عملي تبديل كنيد. اين راه حل مبتني بر هوش مصنوعي به شما در بازاريابي و دسته بندي درست محصولات كمك مي كند. NeoWize براي فروشگاه هاي اينترنتي در هر اندازه اي مناسب است.

جستجو تصويري

جستجو تصويري در فروشگاه اينترنتي 

خريداران شما مي توانند از طريق مشاهده تصوير در گوشي هاي خود از اقلام موجود در فهرست جستجو كنند. هوش مصنوعي محصولات مشابه را بر اساس رنگ، بافت، شكل و غيره انتخاب مي كند. اين ابزار به فروشگاه هاي فشن و مد بسيار كمك مي كند و براي يك فروشگاه اينترنتي با كاتالوگ هاي بزرگ مناسب است.

ViSenze

ViSenze يك تكنولوژي تشخيص بصري هوشمند است. اين تكنولوژي هوش مصنوعي توابع جستجو بصري براي وب و سيستم عامل هاي تلفن همراه را فرآهم مي كند. از جمله مشخصات آن جستجو بر اساس تصوير، توضيحات محصول، گزينه هاي خارج از بورس و برچسب گذاري خودكار محصولات مي باشد. آنها با استفاده از قدرت هوش مصنوعي به ناشران اين امكان را مي دهند تا بتوانند از طريق تجزيه و تحليل هاي بصري اقلام را به صورت خودكار برچسب گذاري كنند. اين تكنولوژي براي همه فروشگاه هاي اينترنتي مناسب است.

Cortexica

Cortexica به صورت اتوماتيك يك شي، محصول و يا آيتمي ويژه را از طريق عكس آن شناسايي مي كند. آنها تمام اشياء، عناصر ادراكي نظير تنظيمات، رنگ ها، الگوها و شكل هاي در تصوير را تجزيه و تحليل مي كنند تا بتوانند خلاصه اي از تم و وضعيت آن را ارائه دهند. اين تكنولوژي يكي از بهترين تكنولوژي ها براي جستجو هاي بصري محسوب مي شود و براي استفاده در تمامي فروشگاه هاي اينترنتي مناسب است.

هزينه محاسبات

طبق قانون مور، هزينه پردازش ها هر ساله كم تر مي شود. استفاده از محاسبات ابري باعث مي شود كه سطح دسترسي بيشتري به وجود آيد. تحولات اخير در فن آوري هاي GPU به ما كمك مي كند تا پردازش عبارات پيچيده را پردازش كنيم. امروزه GPU هاي NVIDIA براي يادگيري عميق در دسكتاپ، نوت بوك، سرور و سوپر كامپيوتر ها در سراسر جهان، و همچنين در سرويس هاي ابري از آمازون، آي بي ام، مايكروسافت و گوگل موجود هستند.

موبايل ها و دستگاه هاي فعال اينترنتي

امروز ما از 7 ميليارد دستگاه تلفن همراه عبور كرده ايم. دستگاه هاي IoT در فرم هاي مختلف براي كاربرد هاي مختلف در زمينه مراقبت هاي بهداشتي، تجارت، حمل و نقل و غيره مورد استفاده قرار مي گيرند. هر سيستم هوش مصنوعي به داده ها وابسته است، در حال حاضر با استفاده از اين دستگاه هاي متصل، مي توان به داده هاي مورد نظر دسترسي داشت. داده هاي اين دستگاه ها به هوش مصنوعي كمك مي كنند تا از انسان ها ياد بگيرند و روابط متقابل خود را گسترش دهند.

رشد شبكه هاي عصبي و فناوري هاي انساني

ما از الگوريتم هاي قديمي يادگيري ماشين (ML) براي مدت زمان زيادي استفاده كرده ايم و نمي توانيم جلو از اين برويم. در چند سال گذشته، ما يك شاهد يك پيشرفت در شبكه هاي عصبي بوده ايم. يادگيري عميق يك روش جديد براي دستيابي به نتايج انساني است. اين تكنولوزي در زمينه هاي خاص مانند بينايي كامپيوتر، از تاثيرات انساني دور شده است. ما در عصر توليد همه اين فناوري هاي هوش مصنوعي هستيم. در حال حاضر، اكثر ابزارهاي هوش مصنوعي از تركيبي از روش هاي سنتي يادگيري ماشين و يادگيري عميق براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند.

نتيجه گيري

در اين مقاله درباره ابزار هاي مختلف هوش مصنوعي براي وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي صحبت كرديم. هدف ما در اين مقاله اين بود كه مواردي به جز چت بات ها و دستيار هاي شخصي را براي استفاده در سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي برجسته كنيم.

منتظر شنيدن نظرات شما درباره عملكرد هوش مصنوعي فروشگاه اينترنتي و وب سايت ها هستم.

هوش مصنوعي در فروشگاه اينترنتي

 ترجمه از سايت osiaffiliate

امتیاز:
بازدید: 100
برچسب:
:
[ 1397/2/26  ] [ ۰۷ ] [ nopardazco ]

آيا شما يك سهام دار فروشگاه اينترنتي هستيد؟ اگر جواب مثبت است، شما بايد به دنبال راه كار هايي براي بهبود تغييرات و كاهش هزينه و زمان باشيد. در اين مقاله اين موضوع را بررسي مي كنيم كه هوش مصنوعي چگونه مي تواند به شما براي دست يابي به اين مهم كمك نمايد. براساس برآوردهاي اخير، فروش فروشگاه هاي اينترنتي تا سال 2020 به 27 تريليون دلار مي رسد. آيا مي دانيد اين به چه معنايي است؟

رشد كردن

هوش مصنوعي آخرين انقلاب بعد از تلفن همراه است. ما تجارت الكترونيك مبتني بر اينترنت، تجارت تلفن همراه را ديده ايم و اكنون نوبت ان است كه با هوش مصنوعي در تجارت الكترونيك آشنا شويم. ما با چت بات ها و دستيارهاي شخصي سر و كار داريم. بسياري از برنامه هاي كاربردي هوش مصنوعي وجود دارد. چت بات ها و IMHO راه زيادي براي رفتن دارند و هدف هاي بلند پروازانه اي براي جايگزيني هوش مصنوعي به جاي انسان داند. به صورت مختصر هوش مصنوعي مي تواند به ما كمك كند تا كار ها را موثر تر و دقيق انجام دهيم.

تجربه كاربري با هوش مصنوعي

معمولا فروشندگان فروشگاه هاي اينترنتي مشكلات زيادي در زمينه تجربه كاربري دارند. اطلاعات ماشين مي تواند با ايجاد يك تجربه كاربري در بهترين كلاس آنها را تحت تاثير قرار دهد. اين به شما در طراحي يك وب سايت با نام تجاري جديد و يا اضافه كردن ويجت هاي هوشمند به سايت موجود كمك مي كند. امروزه شخصي سازي UX به يك عامل مهم براي موفقيت كسب و كار هاي اينترنتي تبديل شده است.

تجربه كاربري فروشگاه اينترنتي 

Choice.AI به شما كمك مي كند تا بتوانيد صفحات فروشگاه اينترنتي خود را راحت تر شخصي سازي كنيد و آگهي هاي هوشمندي را به صورت آني در وب سايت قرار دهيد. Choice.AI به شما كمك مي كند تا فروش بيشتري را با شخصي سازي انجام دهيد و بهينه تر از تخفيف هاي خود استفاده كنيد.

B12: B12 راه جديدي براي طراحي وب سايت شما از اول است. روبات هاي دوست داشتني B12، سايت ها را با ورودي هاي مد نظر خود طراحي مي كنند و طراحان آن با راهنمايي ها و پيشنهادات خود به شما كمك مي كنند. با اين روش شما مي توانيد يك سبك و طراحي منحصر به فرد ايجاد كنيد و به روز رساني هاي وب سايت خود را سريع تر انجام دهيد. اين هوش مصنوعي براي استفاده در هر فروشگاه اينترنتي مناسب به نظر مي رسد.

پيش بيني قيمت و انگيزه

شما با استفاده از هوش مصنوعي مي توانيد يك مدل قيمت گذاري پويا را به فروشگاه اينترنتي خود اضافه كنيد. آنها از يادگيري ماشين و علوم داده براي شناخت رفتار كاربر خود و تغيير قيمت محصول در زمان واقعي استفاده مي كنند. با استفاده از برخي از ابزارهاي پيشرفته، قيمت گذاري رقباي شما و تقاضاي بازار را در نظر مي گيرند. البته، آنها در پارامترهاي مشخص شده توسط شما تغيير مي كنند.

Granify

Granify رفتار خريداران را به صورت آني نظارت كرده و با تجزيه و تحليل 100 ويژگي آن ها براي مشخص شدن انگيزه هاي شخصي و قيمت گذاري استفاده مي شود. موتور تصميم گيري ماشين پيش بيني مي كنند كه چه خريداراني را در اين فصل از دست داده ايد و سپس تبديلات خود را انجام مي دهند. هنگامي كه ترديد تشخيص داده مي شود، پيام هاي سفارشي بر اساس آنچه نرم افزار تجزيه و تحليل مي كند نشان داده مي شود. اگر در مورد يك پيشنهاد يا حمل و نقل رايگان شك و ترديد داشته باشيد، يك سفارش نمايش داده مي شود كه زمان تحويل تضمين شده اي را به شما نشان مي دهد. اين تكنولوژي با تمام سيستم عامل هاي تجارت الكترونيك، كار مي كند.

Personali

Personali انگيزه هاي شخصي براي افزايش فروش را ايجاد مي كند. پلتفرم هوشمند مبتني بر آن، از الگوريتم هاي يادگيري ماشين استفاده مي كند كه توسط دانشمندان داده شناسي و اقتصاد دانان رفتاري ايجاد شده است تا هدف دقيق خريداران را با انگيزه هاي هوشمند ارائه دهد. Personali فروشندگان را به خريداران تبديل مي كند در حاليكه سود هر فروش را افزايش مي دهد. اين تكنولوژي براي كسب و كار و شركت هاي متوسط مناسب به نظر مي رسد.

PriSync

Prisync يك نرم افزار رديابي و نظارت بر قيمت رقيبان است. اين تكنولوژي از هدر رفتن زمان شما براي آناليز رقبا جلوگيري مي كند. بهينه سازي قيمت گذاري را مي توان تنها با نگاهي به داده ها به دست آورد. آن ها به صورت اتوماتيك حدود 4.5 ميليارد قيمت را كنترل كردند و براي همه فروشگاه هاي اينترنتي مناسب به نظر مي رسند.

بازاريابي و تجزيه و تحليل

امروزه بسياري از بخش هاي بازاريابي از يادگيري ماشين استفاده مي كنند (مانند غني سازي داده هاي كاربر، شناسايي كاربر در بين دستگاه ها، شخصي سازي آگهي هاي هوشمند، تجزيه و تحليل پيش بيني ها و غيره). بياييد نگاهي به ابزارهايي براي فروشگاه هاي اينترنتي بياندازيم.

Wacul-AI

اين هوش مصنوعي پيشنهادات و راهكار هاي كاربر پسندي را براي نيازهاي كامل وب سايت ارائه مي دهد. يادگيري داده هاي گذشته، گزارش هاي مفصلي را در مورد افزايش و كاهش ارزش هميشگي مشتريان ارائه مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از اين بينش هوش مصنوعي وضعيت وب سايت خود را بهبود دهيد.

NeoWize 

NeoWize به شما كمك مي كند تا به داده هاي رفتاري فروشندگان دسترسي داشته باشيد و آن را به بينش هاي عملي تبديل كنيد. اين راه حل مبتني بر هوش مصنوعي به شما در بازاريابي و دسته بندي درست محصولات كمك مي كند. NeoWize براي فروشگاه هاي اينترنتي در هر اندازه اي مناسب است.

جستجو تصويري

جستجو تصويري در فروشگاه اينترنتي 

خريداران شما مي توانند از طريق مشاهده تصوير در گوشي هاي خود از اقلام موجود در فهرست جستجو كنند. هوش مصنوعي محصولات مشابه را بر اساس رنگ، بافت، شكل و غيره انتخاب مي كند. اين ابزار به فروشگاه هاي فشن و مد بسيار كمك مي كند و براي يك فروشگاه اينترنتي با كاتالوگ هاي بزرگ مناسب است.

ViSenze

ViSenze يك تكنولوژي تشخيص بصري هوشمند است. اين تكنولوژي هوش مصنوعي توابع جستجو بصري براي وب و سيستم عامل هاي تلفن همراه را فرآهم مي كند. از جمله مشخصات آن جستجو بر اساس تصوير، توضيحات محصول، گزينه هاي خارج از بورس و برچسب گذاري خودكار محصولات مي باشد. آنها با استفاده از قدرت هوش مصنوعي به ناشران اين امكان را مي دهند تا بتوانند از طريق تجزيه و تحليل هاي بصري اقلام را به صورت خودكار برچسب گذاري كنند. اين تكنولوژي براي همه فروشگاه هاي اينترنتي مناسب است.

Cortexica

Cortexica به صورت اتوماتيك يك شي، محصول و يا آيتمي ويژه را از طريق عكس آن شناسايي مي كند. آنها تمام اشياء، عناصر ادراكي نظير تنظيمات، رنگ ها، الگوها و شكل هاي در تصوير را تجزيه و تحليل مي كنند تا بتوانند خلاصه اي از تم و وضعيت آن را ارائه دهند. اين تكنولوژي يكي از بهترين تكنولوژي ها براي جستجو هاي بصري محسوب مي شود و براي استفاده در تمامي فروشگاه هاي اينترنتي مناسب است.

هزينه محاسبات

طبق قانون مور، هزينه پردازش ها هر ساله كم تر مي شود. استفاده از محاسبات ابري باعث مي شود كه سطح دسترسي بيشتري به وجود آيد. تحولات اخير در فن آوري هاي GPU به ما كمك مي كند تا پردازش عبارات پيچيده را پردازش كنيم. امروزه GPU هاي NVIDIA براي يادگيري عميق در دسكتاپ، نوت بوك، سرور و سوپر كامپيوتر ها در سراسر جهان، و همچنين در سرويس هاي ابري از آمازون، آي بي ام، مايكروسافت و گوگل موجود هستند.

موبايل ها و دستگاه هاي فعال اينترنتي

امروز ما از 7 ميليارد دستگاه تلفن همراه عبور كرده ايم. دستگاه هاي IoT در فرم هاي مختلف براي كاربرد هاي مختلف در زمينه مراقبت هاي بهداشتي، تجارت، حمل و نقل و غيره مورد استفاده قرار مي گيرند. هر سيستم هوش مصنوعي به داده ها وابسته است، در حال حاضر با استفاده از اين دستگاه هاي متصل، مي توان به داده هاي مورد نظر دسترسي داشت. داده هاي اين دستگاه ها به هوش مصنوعي كمك مي كنند تا از انسان ها ياد بگيرند و روابط متقابل خود را گسترش دهند.

رشد شبكه هاي عصبي و فناوري هاي انساني

ما از الگوريتم هاي قديمي يادگيري ماشين (ML) براي مدت زمان زيادي استفاده كرده ايم و نمي توانيم جلو از اين برويم. در چند سال گذشته، ما يك شاهد يك پيشرفت در شبكه هاي عصبي بوده ايم. يادگيري عميق يك روش جديد براي دستيابي به نتايج انساني است. اين تكنولوزي در زمينه هاي خاص مانند بينايي كامپيوتر، از تاثيرات انساني دور شده است. ما در عصر توليد همه اين فناوري هاي هوش مصنوعي هستيم. در حال حاضر، اكثر ابزارهاي هوش مصنوعي از تركيبي از روش هاي سنتي يادگيري ماشين و يادگيري عميق براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند.

نتيجه گيري

در اين مقاله درباره ابزار هاي مختلف هوش مصنوعي براي وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي صحبت كرديم. هدف ما در اين مقاله اين بود كه مواردي به جز چت بات ها و دستيار هاي شخصي را براي استفاده در سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي برجسته كنيم.

منتظر شنيدن نظرات شما درباره عملكرد هوش مصنوعي فروشگاه اينترنتي و وب سايت ها هستم.

هوش مصنوعي در فروشگاه اينترنتي

 ترجمه از سايت osiaffiliate

امتیاز:
بازدید: 100
برچسب:
:
[ 1397/2/24  ] [ ۰۸ ] [ nopardazco ]

تحقيقات اخير نشان داده است كه بيشتر كاربران ترجيح مي دهند كه به جاي اين كه در گوگل به دنبال محصول مورد نياز خود بگردند، اين كار را از طريق وب سايت آمازون انجام دهند. بيشتر شركت هاي و فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا در حال تغيير نگرش خريد مشتريان نسبت به طراحي وب سايت ها هستند. امروزه بيشتر فروشگاه هاي اينترنتي پيشرفته از فن آوري هاي چت بات ها و جستجو هاي صوتي و غيره استفاده مي كنند. طبق گفته Gartner، تمام شركت هاي بزرگ تجارت الكترونيك تا سال 2021 از محصولات صوتي و بصري استفاده خواهند كرد. علاوه بر اين، راه حل هاي هوش مصنوعي در طراحي وب سايت، شركت هاي تجارت الكترونيك را قادر مي سازد تا به راحتي خواسته هاي مصرف كنندگان را درك نمايند و محصولاتي را كه متناسب با نيازهاي مشتريان باشد را ارائه دهند. بنابر پيش بيني Futurologists اين روش ها تا سال 2020 به ميزان 30 درصد بر افزايش فروش وب سايت ها كمك خواهد كرد. در ادامه به بررسي مزاياي هوش مصنوعي در طراحي سايت مي پردازيم.

جستجو سريع تر در وب سايت

مشتريان هميشه دوست دارند كه اطلاعات مورد نياز خود را در وب سايت شما به سرعت و راحتي هر چه تمام تر پيدا كنند. استفاده از جستجو هاي صوتي در حال حاظر يكي از محبوب ترين روش هاي جستجو در مخصوصا ميان جوانان است. بايد ديد آيا Siri ،Cortana و ساير نرم افزار هاي جستجو صوتي مي توانند به عنواني دستيار در خريد هاي مجازي به مشتريان كمك كنند يا نه! در هر صورت استفاده از جستجو هاي صوتي بخش مهمي از طراحي و توسعه وب سايت هاي فروشگاهي خواهد بود.

تعامل بهتر با مشتريان

تعامل با مشتريان سايت 

امروزه چت بات ها روند برقراري ارتباط و تعامل با مشتريان را طبيعي تر كرده اند. با استفاده از هوش مصنوعي، آن ها به زودي ياد خواهند گرفت كه چگونه احساسات انسان را تشخيص دهند. در حقيقت، استفاده از اين گزينه تمام موانع ارتباطي را حذف مي كند و فرآيند خريد را آسان تر و راحت تر مي كند. با استفاده از هوش مصنوعي، تعامل از طريق چت بات ها شبيه مكالمه با يك مشاور واقعي هنگام خريد خواهد بود كه اطلاعاتي از قبيل ويژگي هاي آن، كيفيت و قيمت را به مشتريان ارائه مي دهد. پس بهتر است در هنگام طراحي سايت، مخصوصا براي فروشگاه هاي اينترنتي، چت بات را در نظر بگيريد.

ايجاد تجربه كاربري مناسب تر

با استفاده از راه حل هاي هوش مصنوعي شما مي توانيد طراحي وب سايت خود را بهتر با نيازهاي كاربران تطبيق دهيد. تكنولوژي يادگيري آني با درك وضعيت كنوني مشتري و سليقه آن ها تجربه كاربري مناسب تري را ايجاد خواهد كرد. بر اساس اطلاعات دريافت شده، اين تكنولوژي اجازه مي دهد تا به صورت پويا طراحي وب سايت ها را براي هر مشتري تغيير دهيم. علاوه بر اين، طيف وسيعي از امكانات وجود دارند:

  • نمايش نظرات درباره كالا ها
  • ارائه دادن قيمت ها در زمان مناسب
  • نمايش تبليغات شخصي
  • محتواي ويدئويي مناسب براي تحريك مشتريان فروشگاه

ايجاد تجربه شخصي در وب سايت براي مشتريان

شخصي سازي سايت 

با افزايش تعداد خريد آنلاين، تعامل كاربر با وب سايت با سطح كاملا جديدي روبرو مي شود. با استفاده از راه حل هاي هوش مصنوعي، تجربه فروشگاه آنلاين بيشتر و شخصي تر مي شود. هدف بسياري از وب سايت ها در حال حاظر فقط استفاده از ناوبري نيست و بلكه آن ها مي كوشند تا مشتري در يك محيط خريد و فروشگاه كاملي قرار بگيرد. از آنجا كه فرد مي تواند به راحتي آنچه را كه نياز دارد انتخاب كند، زماني كه او چيزي را مي خواهد همه چيز به گونه اي طراحي شده است كه گويي فروشگاه براي او شخصي سازي شده است.

بازاريابي موثرتر

طراحي وب سايت 

فن آوري يادگيري ماشين، به عنوان بخشي از هوش مصنوعي و تجزيه و تحليل داده هاي بزرگ، فرصت هاي عالي براي بازاريابان تجارت الكترونيك  ايجاد خواهد كرد. با استفاده از اين فن آوري ها پيش بيني هاي بازاريابي، بر اساس رفتار مشتري ممكن خواهد بود. مثلا:

  • چه نوع محصولاتي مشتريان را آزار مي دهد؟
  • فهميدن آستانه قيمت مناسب براي مشتري 
  • درك زماني كه مشتري احتمال تمايل بيشتري براي خريد محصول دارد.

به نظر شما آيا ايده هاي ديگري هم وجود دارند كه در اين جا گفته نشده اند؟ منتظر شنيدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سايت stfalcon

امتیاز:
بازدید: 94
برچسب:
:
[ 1397/2/2  ] [ ۰۷ ] [ nopardazco ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس